8/30/2011

Ett första hej från Sthlm

Hej hallå!

Utan internet är det svårt att uppdatera denna fina blogg, vilket är synd. Jag sitter dock på biblioteket nu och utnyttjar gratis WiFi här. Win!

Jag har fullt upp i min vardag, insåg jag imorse när jag sprang med en tygpåse på ena axeln, och min portfölj över andra, till tunnelbanan, samtidigt som jag insåg att mitt vitaminvatten jag hade tänkt skämma bort min kropp med under tiden jag satt på tunnelbanan, snällt satt kvar på diskbänken hemma. Bittert.

Jag har under loppet av två veckor läst två klassiska verk, Kung Oidipus av Sofokles, och Hamlet av Shakespeare. Förutom det har jag även pluggat till prov, försökt få ordning på min itsy bitsy mini-lägenhet och typ, försökt komma ihåg att sova och umgås med vänner. Vilken roller coaster, men det är ganska kul.

På torsdag åker jag äntligen hem till Lund för några sköna dagar hemma hos mina fina vänner, och bästa systerbästis-Sofie. <3 Nu ska jag fortsätta plugga. All kärlek!


Här är en bild från min födelsedag.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar