11/30/2011

Sökes: Mer rutin på vardagen!

Malmö
Jag hade ju det helt planerat! Idag skulle jag gå upp klockan 07.30 för att få en tidig start och kunna vara så effektiv som möjligt! Jag kom upp två timmar senare.
Vad har hänt med Sofie, ungen som vaknade klockan 06.00 varje dag fram tills hon fyllde femton?

Jag vet vart hon är. Hon är förlorad i rutinernas U-land. Hon är på vippen att falla ner i anit-rutinernas ravin. Men det finns hopp!

Idag ska jag: testa mig själv om jag verkligen är så dålig på att rita som jag intalar mig själv att jag är. För jag tror inte att jag är det!
Idag ska jag: baka lussekatter, för jag åt mammas igår och det var som att äta något från himmelriket!

Imorgon ska jag lägga till en sak på min dagordning och vipps börjar jag få rutin på tillvaron.

Nu ska jag köpa saffran!!

Hörni! Om det finns någon som läser som har tips på dagsrutiner så får ni gärna dela mer er av tips.


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar