1/27/2012

Tema: Kladdkaka. Sökes: Testpanel

Malmö
Efter rödvinskladdkaken fick jag mersmak: vad kan man mer stoppa in i en kladdkaka, och hur blir resultatet?
Innan jag kröp till kojs igår skrev jag ner olika kladdkakskombinationer, och så la jag upp fråga på Facebook: Vad vill ni ha i en kladdkaka?

15 förslag trillade in under natten, och jag fick själv ihop en lista på 20 ingredienser. Jag måste alltså sålla fram de bästa förslagen och sedan testbaka!

Men hallå, tänker min hjärna, det här kommer inte gå ann. Hur fanken ska jag kunna äta så mycket kladdkaka själv? Nä, det här går då verkligen inte ann!
Jag behöver en testpanel!

Jag behöver en skara modiga och äventyrslystna själar som är villiga att testa de godaste, underbaraste, konstigaste och roligaste smakkombinationerna i en kladdkaka!
Vill du äta en massa kladdkaka?
Vill du vidga dina smaklökar?
Vill du komma på fikarep?
Vill du träffa nya människor?
Är DU rätt man/kvinna för jobbet?

Lämna en kommentar nedan eller skriv ett mail till sofiestrahl@gmail.com om du vill ingå i testpanelen!

Som Marie Antoinette sa: Let them eat cake!

1 kommentar: