1/29/2012

Underbar och älskad av alla... och på jobbet går det också jättebra...!



Malmö
Det är så mycket som händer just nu! Flytt! Städning! Inköp av möbler! Läcka i taket! Besök! Volontärjobb! Jobb? Pengar! Pengar! Pengar??!
Då är det inte så konstigt att man har hjärtklappning halva dagen och gnisslar tänderna på natten. Men allt flyter ju på helt magiskt genom mamma och pappa som liksom banar vägen för oss, och för Jeppe som kompromissar om skrivbord och framtida kontorsliknande utrymmen i lägenheten, och om TV:n såklart, som jag vill få ut med som Jeppe vill ha kvar. Och tänk att vi har så väldigt lik smak på inredning så att jag blir alldeles varm i magen.

Men vad jag vill få sagt mest med det här är att jag förmodligen gått under om inte mina föräldrar varit just mina föräldrar.
Hos dem får man varma klappar på huvudet när man är skakar av stress, och lugnande ord. Och så får man nya gardiner från IKEA. Och så mycket mer.
Tack igen!

2 kommentarer:

  1. Bra föräldrar alltså. Vilken grej! Vad är det för jobb förresten, och vad är det för volontärjobb?

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, de är väldigt bra. ICA-jobb igen :) Och volontärjobb på Jazz i Malmö. Nils Berg spelar imorgon och jag ville så gärna vara där, men det blir för mycket. Jag måste tyvärr inse mina begränsningar... :P

      Radera