3/28/2012

Förnyelsetankar och Chévreost!

Malmö
Jag har recept-torka men blogg-inspiration!
Pluggar fram till dess att jag jobbar och sover fram tills jag jobbar och så vidare och när bakar jag?
Jag har inte bakat på länge, men när jag sitter i kassan kommer jag på en massa häftiga idéer för bloggen, hur man kan utveckla den, forma om den och göra den till något häftigt!
Ibland blir jag så upprymd av idéer att jag glömmer bort alla PLU-koder och sen sitter jag där och bara: "Banan? banan? banaaaaan??? Ah!! 4237!!"

Jag kan i alla fall ge er sjukt god mat-inspiration som jag blev bjuden på till lunch idag:
Färsbiffar fyllda med Chévre med smörstekta champinjoner och potatismos. Gudagott!
Ska försöka återskapa receptet hemma när jag har råd med osten och då lägger jag upp receptet här. Men det blir först i maj skulle jag gissa..! (Hehe)


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar