4/22/2012

Helgens Bravader!

Malmö
I helgen flyttade vi in i vår nya lägenhet!

Efter elproblem, ett samtal till Tyskland och en lång dag på ICA (när Jeppe, Hampus, Mamma, Pappa och Sander stod för själva flyttandet) så kunde vi pusta ut i vårt nya, relativt permanenta boende!

Jag tänker mycket på IKEA-möbler, tavelramar och belysning. Och när jag inte tänker på det går jag omkring och klurar på olika kakor med honung som ingrediens!

Annars äter jag på dåliga tider och lägger mig sent. Så som det lätt blir när man får de sena skiften på jobbet och flyttar samtidigt.

Summan av kardemumman: Livet är underbart och vackert och vår nya lägenhet är så fantastiskt fin och mysig!

Klart man ska ha flyttpizza! Den största pizzan någon i sällskapet någonsin beskådat!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar