4/25/2012

Längtan efter småkakor!!

Malmö
Idag fick jag jobba över eftersom det var världens tryck på att handla, förmodligen för att det är löning!
Jag fick springa runt som en tok och panikhandla när det var lite färre kunder i butiken, och sedan kom en orolig Jesper och undrade vart jag höll hus. Då fick han handla våra grejer!

Ett axplock av sakerna i kassen:
Vit choklad
Citron
Honung
Havregryn

Nu blir ni allt nyfikna?!

Jag kan knappt vänta tills det blir morgon! Då ska jag diska upp i köket, städa rent, och äntligen baka!

Men nu är idag och jag har ett virrvarr av PLU-koder, ljud och intryck i huvudet som måste lugnas ner med lite varm choklad innan jag lägger mig för att sova.

Imorgon blire småkakor! Äntligen!!

Inte den småkakan jag tänkt baka imorgon, men lika fin och god för det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar