5/14/2012

Underbara underbara människa!

Malmö
Har ni träffat en fantastisk människa någon gång?
Någon som får er att känna er fantastisk?
Man bara instinktivt vet att personen man pratar med och en själv hade kunnat bli superbra vänner om man bara hade träffats under andra omständigheter?

Idag, i kassan, träffade jag en tjej som det verkligen lyste om!
Jag har sett henne tidigare, och hon är alltid lika glad och hon har liksom ett sken runtom sig som bara lyser av lycka och självsäkerhet.
Jag kunde inte låta bli att prata med henne idag, för jag blev så glad av att hon var så glad!

Fortfarande, åtta timmar senare, är jag varm och bubblig för att jag pratade med henne!
Trettio sekunder med henne gjorde att all oro över en snattare och otrevliga gubbar bara försvann, och kvar fanns bara ren och skär glädje!

Vet ni vad hon sa?

Hon sa att hon speglade min glädje.


Då smälte jag till en lite fläck av den fina komplimangen och sedan gjorde det lite ont i hjärtat av tanken att vi nog aldrig kommer att kunna bli vänner...

Om det ändå kunnat vara under andra omständigheter, i en annan situation!


1 kommentar:

  1. Kim (den snygge)14 maj 2012 kl. 22:44

    Jag tycker minsann du är en glad männisla! Trist att du ser jobbet som ett hinder för er vänskap dock, för jag ser inte hur siuationen inte kan leda till något positivt. Släg ditt nummer till henne bara och sen winwin!

    SvaraRadera